.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرتقال چینی هم وارد کشور می‌شود

نماینده لنگرود در مجلس از واردات ‌پرتقال چینی به کشور خبر داد.

به گزارش فارس، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، (یکشنبه) به‌عنوان مخالف مسکوت ماندن طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی به مدت 3 ماه، اظهار داشت: ‌حداکثر نیاز برنج در کشور سالیانه 15 هزار تن است و وزارت صنعت، معدن و تجارت برنج وارد کشور می‌کند و این مسئله موجب به فروش نرسیدن برنج داخلی می‌شود.

وی افزود: ما نباید بلایی که بر سر چغندر قند آمد را فراموش کنیم. درباره این موضوعات و این مشکلات وزارت جهاد کشاورزی را موظف می‌دانیم در حالی که این وزارتخانه به عنوان وزارتخانه متولی اختیاری ندارد.

لاهوتی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: خرید 7 هزار تن پیله ابریشم از کشاورزان هم‌اکنون به 500 تن رسیده است و به بهانه نخ جراحی با تعرفه صفر ابریشم به مقدار زیادی وارد کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه خود وزیر صنعت، معدن و تجارت با این طرح موافق است، متذکر شد: در زمینه این مشکلات همواره یقه وزارت جهاد کشاورزی را می‌گرفتیم در حالی که این وزارتخانه وظیفه‌ای در این حوزه ندارد و بهتر است بدانیم که دیگر محصول کشاورزی در کشور باقی نمانده که نگران آنها باشیم.

نماینده مردم لنگرود در خانه ملت در خاتمه با تاکید بر اینکه پرتقال چینی وارد کشور می‌شود، گفت: طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی، طرح جامع و کاملی است، بنابراین بهتر است نمایندگان به مسکوت ماندن این طرح رای ندهند‌ تا انشاالله به تصویب برسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.